mrt

30

 
La douce France…

ff ’n kort berichtje uit ’n webcafe in Tignes. Jahhhhh, we zitten in Tignes, jah! Heerlijk! Al zou je niet zeggen dat ’t al eind maart (bijna april!!) is want ’t lijkt hier af en toe wel Siberie! Maar goed, heerlijk geskied de afgelopen dagen… foto’s volgen!!!

Doe maar reageren dan »

Nog geen reacties

RSS feed voor reacties op dit bericht.
TrackBack URL

Laat een reactie achter